Saturday, November 29, 2014

3D καμβαδάκια Χριστουγέννων, το μικρό αριστούργημα σου!

Τα Χριστούγεννα είναι εδώ και τα χαμογελά μας φτάνουν μέχρι τα αυτιά! Ω, ναι τα αγαπώ κι εγώ τα Χριστούγεννα, είναι η εποχή των ευχών και της μαγείας, του χαμόγελου και της ελπίδας, της εκδήλωσης αγάπης και συμπόνιας. Ένας ακόμα λόγος να τα αγαπάς είναι γιατί σου δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσεις..Για όλους εμάς που λατρεύουμε τα καταπιανόμαστε με χαρτιά μπογιές και κάθε λογής κατασκευές είναι ένας ακόμα λόγος να ψάξουμε τον καλλιτέχνη μέσα μας και να φτιάξουμε με τα χεράκια μας στολίδια και δωράκια για τους αγαπημένους μας.

Κακά τα ψέματα, δεν είναι καιρός για έξοδα και ανεξέλεγκτες αγορές, και είμαι σίγουρη πως δε θα ήθελες να στερήσεις τη χαρά από τα πρόσωπα των αγαπημένων σου όταν δουν το δώρο που τους πήρες, θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από σήμερα τις κατασκευές για τα δώρα και τα χαμόγελα που θα χαρίσεις...

Τα μίνι καμβαδάκια είναι από μόνα τους αξιολάτρευτα. Σκέψου τα με μια Χριστουγεννιάτικη σύνθεση -σε μάλιστα 3D παρακαλώ- κι αμέσως θα συνειδητοποιήσεις ότι αποτελούν ένα πολύ όμορφο και πρωτότυπο δώρο για όλες τις ηλικίες. Η κατασκευή που σου προτείνω σε αυτό το post είναι μέτριας δυσκολίας. Πιάσε πινέλα και πηλό και ετοιμάσου για ένα καθόλα δημιουργικό απόγευμα...
Υλικά:


  • Μπογιές
  • Καμβαδάκια
  • Πινέλα
  • Νερό
  • Κόλλα (ατλακόλ)
  • Πηλός
  • Εργαλεία κεραμικής
  • χρυσοσκονη
  • Πετρούλες-ξυλαράκια (προαιρετικά)

1o βήμα: Ξεκινάμε με τον πηλό 

Δημιούργησε κάθε είδους μικρού έργου τέχνης· από σπιτάκια και βουνά μέχρι χριστουγεννιάτικα δέντρα, χιονάνθρωπους, δώρα κι ότι άλλο βάλει η φαντασία σου..



Επέλεξε πηλό που στεγνώνει με τον αέρα κι άφησε το 24 ώρες. Εγώ υπήρξα ανυπόμονη και έτσι τα έβαλα σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία στο φούρνο και πέρασα στο επόμενο βήμα..

2ο βήμα:Δώσε χρώμα στα καμβαδάκια σου!

Ως φόντο για να τοποθετήσω τα μίνι πήλινα στολίδια μου χρησιμοποίησα κυρίως τα χρώματα του εδάφους και του ουρανού .

Άφησε τα να στεγνώσουν και πιάσε τα πήλινα ανά χείρας..


3ο βήμα:Ώρα για τη ψιλοδουλειά. Θα μου πεις "δεν έκανα εγώ ψιλοδουλειά στο 1ο βήμα;". Ναι είναι μπελαλίδικο το μικρο αριστούργημα,μα είμαι σίγουρη πως τα χέρια σου πιάνουν και τώρα θα χειριστείς το πινέλο σαν επαγγελματίας like a pro. Δώσε προσοχή, είναι εύκολο να σου ξεφύγει το χρώμα..


4ο: Το πιο διασκεδαστικό κομμάτι της κατασκευής! Είναι η ώρα να συνθέσεις μικρά χωριουδάκια,να προσθέσεις χιόνι, να βάλεις στρας κι ότι λογής άλλο υλικό θέλεις. Εγώ χρησιμοποίησα κλαδάκια ξύλου για να δημιουργήσω 3D δέντρα καθώς επίσης και μικρές λευκές πετρούλες ως χιόνι.




 
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το και αν ακόμα καλύτερα επιχείρησες να φτιάξεις το δικό σου καμβαδάκι μοιράσου το μαζί μου! Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσεις να αφήσεις το σχόλιο σου...


Μπορείς να δοκιμάσεις με τα παιδάκια σου, το αποτέλεσμα μπορεί να μη βγει εντυπωσιακό μα σίγουρα θα το διασκεδάσετε!

Διάβασε επίσης:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...