Tuesday, September 13, 2011

How to: Paintings -Ταξίδι σε ελληνικό νησί

Με καμάρι σας παρουσιάζω τον πρώτο μου πίνακα.Τον έκανα μέσα στον Ιούλιο άλλα νομίζω πως ακόμη και τώρα δροσίζει την όραση και ταξιδεύει το νου...








Το μέγεθος του είναι 2m x 0,5m . Το ιδιαίτερο σ'αυτόν τον πίνακα είναι η ανάγλυφη υφή του.






Τα σπιτάκια είναι κατασκευασμένα απο πηλό και το κάθε ένα έχει τα δικά του σκαλίσματα και χρώματα.


Το καραβάκι είναι από κομμάτι φλοιού ξύλου, το κατάρτι του από ένα κλαράκι και το πανί του από λευκή γάζα.


Το δέντρο στα δεξιά είναι από μικρά κομματάκια φλοιού ξύλου και απο βερνικωμένα φύλα.


Τα πρόσθετα κομμάτια που συνέθεσαν το πίνακα μου τα κόλλησα με διαφανή σιλικόνη.
Βερνίκωσα κάθε ένα απ αυτά για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα. Τα σπιτάκια τα έβαψα με πλαστική μπογιά, τα βερνίκωσα και έπειτα τα ξαναπέρασα με πλαστικό για να έχουν ματ όψη.


Όπως βλέπε στις εικόνες έχω ζωγραφίσει τον πίσω τοίχο ώστε να αποτελεί την συνέχεια του πίνακα.
Περισσότερες εικόνες απο τις δουλειές μου μπορείτε να βρείτε στο flickr είτε στο site μου www.painted.gr.


Αν σας αρέσε η ιδέα μου και χρησιμοποιήσετε ανάλογα υλικά θα σας παρότρυνα να εκθέσετε τον πίνακα σας σε τρίποδο όπως εγώ για να μην ξεκολλήσουν και πέσουν τα βαριά κομμάτια (στην περίπτωση μου τα σπιτάκια).


Εύχομαι να σας αρέσει όσο έμενα, και μη φοβηθείτε να το προσπαθήσετε!











1 comment:

  1. Πολύ καλή δουλειά!!!
    (Giannis)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...