Wednesday, August 17, 2011

Χειροποίητο κολιέ : Βόλτα στο δάσος του λαιμού...

Θέλω να επιστρατευτείτε μπόλικο γούστο και να φανταστείτε το τέλειο κολιέ για το λαιμό σας.Έπειτα επισκεφτείτε ένα μαγαζί με χάντρες και ξεκινάμε...





Έχω ονομάσει αυτό το κολιέ "forest necklace" γιατί μου θυμίζει μια βόλτα στο δάσος.. Κυριαρχεί το καφέ,  έχει διαφορά λουλούδια, μια άτακτη πεταλούδα και φυσικά αρκετά χρώματα!
Τις περισσότερες χάντρες όπως και τα σκοινάκια τα αγόρασα και μου κόστισαν 18€, διόλου ευκαταφρόνητο ποσό -αν και αγοραστό υποθέτω θα ήταν απλησίαστο.. Επίσης πρόσθεσα κομματάκια ξύλου από ξερά κλαδάκια,  χάντρες από χαλασμένα βραχιόλια  κομμάτι από δαντέλα και κορδέλα και ιδού...










Η κατασκευή είναι απλή, απλά τοποθετούμε τις χάντρες που μας ταιριάζουν και συνεχίζουμε να προσθέτουμε.. Αν τυχόν κάποια χάντρα δεν χωράει στο σκοινί μας τότε παίρνουμε κλωστή και βελόνα και την περνάμε από πάνω. Έχω τοποθετήσει και 2 λωρίδες από χάντρες με ανάλογο τρόπο.
Ακολουθεί σε νέα ανάρτηση το Νεραιδοκολιέ ή αλλιώς "The Fairy necklace". Ειδικά φτιαγμένο για τη ξαδέρφη μου, μαγικό και ξεχωριστό σαν εκείνη.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...